„Práca na logu trvala niekoľko mesiacov. Do záverečného výberu prešli tri alternatívy. Každá z nich má svoj príbeh. V prvom prípade sme zvolili tradičnú cestu loga, ktoré má deväť z desiatich športových arén. Bolo zobrazením dominantných znakov vonkajšieho vizuálu. Hlavným znakom druhej alternatívy bola veľmi silná abstrakcia rovnako vonkajšieho opláštenia. Napokon sme sa vybrali celkom inou cestou,“ povedal PR manažér klubu Martin Galajda.
Nové logo štadióna AS Trenčín sa ponára priamo do srdca arény, ktorým sú miesta pre fanúšikov. Logo kopíruje farebné rozloženie sedačiek na tribúne. Prečo sme zvolili túto cestu? Pretože práve fanúšikovia dávajú život každej športovej aréne. Bez nich by napriek najnovším technológiám a moderným dizajnovým prvkom boli iba neživé koloseá. Logo je zložené zo siedmich geometrických útvarov. Futbalom žijeme sedem dní v týždni a aj nová aréna chce žiť naplno každý deň. Logo taktiež symbolizuje, že každý celok je zložený z menších častí, ktoré tvoria jeho konečný obraz. Tými našimi čriepkami sú mládež, prvý tím, tréneri, ľudia pracujúci v štruktúrach klubu, servis arény, klubové médiá a v neposlednom rade fanúšikovia.
Rastúcu arénu zatiaľ označujeme menom Štadión Sihoť. „Definitívne meno arény sme pochopiteľne neurčili. Práve meno štadióna je dnes jedným z najlepších marketingových nástrojov pre klub a niektorého z nových alebo súčasných reklamných partnerov AS Trenčín,“ povedal marketingový manažér Igor Schlesinger.