„Je pre nás potešením, že nový formát ASTV si veľmi skoro našiel reklamné prepojenie v obchodnom priestore. Vďaka spoločnosti 7DAYS sa portfólio našich partnerov rozšírilo o ďalšiu silnú globálnu spoločnosť. Práve 7DAYS je jedným z hlavných partnerov športového gigantu, ktorým je basketbalová Európska liga. Dnes je aj partnerom AS Trenčín,“ povedal marketingový manažér klubu Igor Schlesinger.
„7DAYS v AS Trenčín“ vám v závere takmer každého týždňa v roku prinesie pohľad na aktuálne dianie v klube. Vždy vám prinesieme tri témy, v ktorých sa pozrieme nielen na fungovanie prvého mužstva AS Trenčín, ale aj na činnosť akadémie This is my sen Academy, komunitný program AS a svoje miesto dostanú aj ďalšie športy patriace pod krídla Asociácie športov.
V aktuálnej edícii krátkeho magazínu uvidíte reakcie na skvelú jesennú časť v podaní dorasteniek AS Trenčín, prvé slová novej tváre v kabíne „áčka“ Mohammeda Lamina pre ASTV a reakciu asistenta trénera Juraja Ančica na prípravný zápas proti Interu Bratislava.