„Značka PlayStation je globálne veľmi úzko spätá s futbalom na tom najvyššom fóre. Je partnerom nielen Ligy majstrov, ale aj ďalších menších organizácií a podujatí od najmenších futbalistov až po profesionálov. V tomto roku prichádza na lokálnej úrovni aj do AS Trenčín, čomu sa veľmi tešíme. Je to ocenenie našej práce nielen na ihrisku, ale aj na poli marketingu,“ povedal marketingový manažér klubu Igor Schlesinger.
PlayStation venuje okrem iného darčeky každému z našich „Mládežníckych hráčov mesiaca“. Spoločnosť svetového mena je po adidase a spoločnosti Cinemax tretím veľkým partnerom ankety motivujúcej mladých futbalistov v prípravkách a žiackych tímoch AS Trenčín k práci nielen počas tréningov, ale aj v školských laviciach. „Mládežníckym hráčom mesiaca“ sa totiž môžete stať iba v prípade dobrých výsledkov na ihrisku a taktiež v škole. Navyše, každá z „Mladých hviezd AS Trenčín“ dostane počas vyhlásenia výročných cien klubu novú hernú konzolu. Stalo sa tak aj počas nedávneho vyhlásenia najlepších v ročníku 2016/2017 v priestoroch Sokolovňa pub.